Oameni frumoși

---------- Forwarded message ----------
From: Daniela Curmezanu <daniela.curmezanu.office@eurotop.net>
Date: 2015-02-21 9:07 GMT+02:00
Subject: Fwd: Urare de rămas bun

Hello, omuleți dragi și frumoși :),

Ultimele luni cu voi la EuroTop Communications au fost minunat de inspirante. Am petrecut împreună momente de neuitat și am muncit cot la cot, am povestit în fel și chip. Am râs, am plâns, am trăit. Deși trebuie să recunosc că am avut expectanțe mari de la voi, le-ați îndeplinit pe toate cu succes și v-ați adus aportul în munca de echipă, creând un environment challenging, dar și fun în același timp.

Ca coordonator de echipă, țin să vă mulțumesc vouă, voluntarilor, pentru aceste 3 luni frumoase, creative și productive de care ați dat dovadă. Sutele de ore petrecute cu casca de telefon la cap („racordată la căpățână”, cum îi plăcea lui Adi să zică :D) s-au paid off și compania e pe drumul cel bun, având vânzări cu 14% mai mari pe ultimul trimestru. În aceste trei luni am observat cum contribuția voastră, energică și motivată, a avut efect în relaționarea cu clienții și menținerea brandului pe piață, unii dintre voi fiind chiar mai de folos decât unii angajați anteriori, pe care, din acest motiv, am fost nevoiți să-i demitem. Ați fost de un real ajutor pentru mine și echipa mea de manageri, iar pe această cale, Florin, Dany și Miha țin să vă mulțumească și ei printr-un Vine funky. Ptr. a-l vedea, da-ți click aici.

Țineți minte că la sales meetinguri vă învățam cei 4 „C” ai succesului într-o afacere: Comunicare, Cooperare, Coordonare, Client. Și asta pentru că într-un business, clientul este cel mai important, clientul dictează cursul vânzărilor și este cel care ne ține funcția tuturor în companie. Dacă unii dintre voi nu au aplicat acest principiu întru cu totul, fiind mai degrabă axați pe „dezvoltarea personală” (aviz Radu, cel care „prelungea” pauzele de mâncare după pofta sa 🙂 ), alții au dat dovadă de entrepreneurship real, fiind focusați pe job-ul și felia lor. La final, sunt convinsă că ați înțeles cu toții că adaptabilitatea, flexibilitatea și mai ales, un caracter proactiv sunt calitățile care vă propulsează în carieră, și, în definitiv, tot pe voi vă ajută pe termen lung.

Acestea spuse fiind, vreau să vă mulțumesc tuturor pentru prezența și munca voastră aici. N-am fi reușit fără voi. De asemenea, știu că unii dintre voi au luat această oportunitate în timpul licenței, sacrificându-și prezențele la facultate pentru a învăța fieldwork – vă garantez că ați avut de câștigat. Sper și sunt convinsă că experiența acumulată, dar și contactele realizate în internship-ul de la EuroTop Communications o să vă folosească în viitor la alte interviuri și companii, fiind un punct valoros în CV-ul vostru de mici antreprenori :). Vă puteți ridica diplomele luni la ora 09.00 AM de la Miha, la PR Department.

PS: În caz că n-ați aflat, Florin va ține o conferință TEDx despre motivație joia viitoare de la ora 20 PM. Sunteți invitați cu drag. De asemenea, în martie nu uitați să aruncați un ochi la workshop-ul lui Dany despre antreprenoriat local. S-ar putea să prindeți tips-uri valoroase :).

V-am pupat dragilor,
Dany

Daniela Curmezanu,
General sales & PR manager,
SC. EUROTOP COMMUNICATIONS SRL
EUROTOP

For the evil to succeed, it is only required that the good stay silent.
                                                      Chinese proverb
2 thoughts on “Oameni frumoși

Leave a Reply

